کد خبر 268216
۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴

کوثری در گفتگو با «حیات» مطرح کرد:

مجلس لوایحی را برای پیشرفت کار دولت بررسی می‌کند/ تثبیت قیمت‌ها و کاهش تورم اولویت‌های دولت باشد

مجلس لوایحی را برای پیشرفت کار دولت بررسی می‌کند/ تثبیت قیمت‌ها و کاهش تورم اولویت‌های دولت باشد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر دولت موانعی در جهت اقدامات خود می‌بینید لوایحی در جهت رفع مسائل خود سریع‌تر به مجلس ارائه کند تا مجلس با بررسی و تبدیل آنها به قانون، به پیشرفت کار دولت کمک می‌کند.

اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در خبرنگار سیاسی حیات؛ درمورد اولویت‌های کاری دولت چهاردهم اظهار کرد: مجلس به همه وزرای پیشنهادی رای داد تا دولت هرچه سریعتر به طور کامل کار خود را شروع و به طور منسجم اقدامات خود را عملی کند. تا در نهایت نتیجه‌ آن برای منافع ملی و مردم عزیزم نشان داده شود.

وی افزود: اگر دولت موانعی در جهت اقدامات خود می‌بینید لوایحی در جهت رفع مسائل خود سریعتر به مجلس ارائه کند و مجلس در این جهت گام‌های بلندی برمی‌دارد و با بررسی آن‌ و تبدیل به قانون به پیشرفت کار دولت کمک می‌کند. در نهایت برای سهولت و پیشرفت کار دولت آن را ابلاغ می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هماهنگی و همکاری دولت همان‌طور که در عمل نشان داده شده ادامه پیدا خواهد کرد. مقام معظم رهبری با شعار جهش تولید با مشارکت مردم اولویت‌های کشور را مشخص کردند که دولت باید این مورد را حتماً مدنظر قرار دهد.

وی در ادامه یادآور شد: اولویت‌های کاری دولت تثبیت قیمت‌ها و کاهش تورم باشد.

کوثری همچنین گفت: از نظر سیاست خارجی اولویت‌های دولت، کار با کشورهای همسایه و کشورهایی که با آن‌ها پیمان همکاری بستیم مانند شانگهای و بریکس باشد تا در عمل  اثرات آن در سفره مردم دیده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha